Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Cecilia - 19 juli 2007 10:32

Idag har jag varit "inne i stan" (alltså centrala London)och jobbat med min käre man med att leverera. Det var en ganska kort runda idag - ibland kan det ta flera timmar - men jag hann med en Smoothie och lunch i alla fall. Jag förundras fortfarande efter 15 år i London över alla vackra hus och ofantliga byggnader, jag tänker ofta att - wow, jag bor faktiskt här- när vi kör förbi Buckingham Palace eller Big Ben eller Trafalgar Square, de är ju så historiska och pampiga att man knappt ror att de är riktiga! Oftast tycker jag det är kul att bara sitta och titta på folk när jag är inne i stan, alla fina damer med sina Prada och Gucci, och ibland häder det att man får se en riktigt typisk engelsk herre med fin kostum, sin Bowler hat och paraply, de existerar faktiskt! Har för tillfället en öron infektion så jag går på penicillin. Ungarna slutar skolan imorron - hoppas på lite solsken snart!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards