Alla inlägg den 9 december 2007

Av Cecilia - 9 december 2007 20:33

Jaha, då hade man paranteserna här...10 dagar av att bli påmind av att man egentligen aldrig har växt upp...i deras ögon i alla fall! Vad är det som gör att när man är i närheten av sina föräldrar, så känner man sig som om man är 15 igen??? Behandlar föräldrar någonsin en som vuxen???? Påpekar de alltid när man gör fel??? Ja, det gör de nog.....


Nåväl, det är kul att de är här men redan efter en dag upptäcker man de små, små sakerna som man går och retar sig på...jag får spela andra fiol nu när mormor är här, eftersom yngsta dottern avgudar henne och det kan jag ju förstås förstå när de inte ses oftare!

Idag har vi varit hos svärmodern, så jag har haft båda två omkring mig...i stereo!!!!! En babblandes i var öra!


Så denna veckan har de som vanligt som mål att handla så mycket som möjligt...och så BILLIGT som möjligt! Hjälp! Man MÅSTE ju fylla resväskorna!


De tog i alla fall med sig vår nya supercoola, superläckra röda Moccamaster, som nu har fått sin hedersplats i köket och som matchar vårt röd/vita kök perfekt! Jag och maken bestämde oss för att istället för att köpa dyra julklappar till varandra, så skulle vi köpa en Moccamaster, som har varit makens dröm länge! Vem hade väl trott att hans högsta önskan skulle va ne kaffe bryggare?!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards