Alla inlägg den 12 december 2007

Av Cecilia - 12 december 2007 15:49

Idag har föräldrarna en liten vilo-dag utan shopping..ja det var väl tänkt så i alla fall men min mamma ville hemskt gärna följa med när jag skulle mat handla lite, för mig skulle det tagit ca 20 min men det tog 1 1/2 timme..i snigel fart..man måste ju titta på ALLT!!!! Kolla in alla konservburkar och flaskor....hjälp!!!!


De har shoppat konstant i två dar'..jag tog "ledigt" igår och stannade hemma, ok jag gillar också att shoppa men när jag gör det, vet jag oftast vad jag ska ha och går direkt till den affären men de ska ju titta i varenda en!!!! 


Igår var jag och mannen med några kompisar på ett "pub quiz" och vi vann!!! Igen!!!! Det är andra gången vi har varit på ett quiz på denna puben och vi har vunnit varje dag! £26 vann vi och vi bestämde att vi skulle köpa en flaska champagne och drick på lördag när vi ska på fest! 


Imoorn är det makens födelsedag och båda döttrarnas jul-konserter!

Ovido - Quiz & Flashcards