Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Cecilia - 1 juni 2008 12:12

Ja vidare ljuvligt är det inte här precis, ganska varmt visserligen med målnigt, fåglarna kvittrar glatt så lite ljuvligt är det väl! 


Dessdå mer ljuvligt är det att ha M hemma igen! Hon var hemifrån en hel vecka och vi såg henne inte sen i måndags! Jag och mannen min var och hämtade henne igår och spenderade dan hos svärmor....Men nu har ju hon haft lite "semester" och jag kan inte neka till att det har varit ganska skönt att ha lite lugn och ro nu efter min operation! Men nu är min lilla kaos-unge tillbaka!!!!!


Vi hade svärmors hund med oss tillbaka igår och vi ska va hundvakter tills nästa tisdag.


Mannen min har varit uppe tidigt idag - han har hjälpt till på en loppis på J's skola som hålls en gång i månaden - så han körde hemifrån strax efter 5 i morse!


Grattis till Kalle J , som fyllde 6 år igår! Present är på väg...jag köpte den för ett par veckor sen men har inte kommit iväg till posten...

Ovido - Quiz & Flashcards