Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Cecilia - 5 januari 2008 13:03

Jaha, vad kommer detta året att innebära???? Man sitter ju sådär och funderar ibland...Jag kommer om ett par dagar att vara mamma till en 15-åring - kan inte fatta att det är 15 år sen min lilla överrasknings-baby kom till livet, 15 år låter så länge!!!! Men hon är min klippa, min stora flicka - vacker, intelligent och för det mesta snäll! :-)


Jag kommer också att  till sommaren ha varit gift i 15 år - vilket tur att jag hittade nån som jag kunde komma överens med så länge!!!! Visst har vi haft våra duster under årens lopp men aldrig nåt riktigt allvarligt, lite smågnabb måste man ju stå ut med!!!! Jag hoppas på en lång helg nånstans som "belöning" på vår bröllops-dag i juni!!!! 


Idag ska lill-tjejen sova över hos en kompis för första gången själv!!!! Och hon har varit spänd i flera dar, det är ju otroligt spännande! Kompisen bor bara 5 min härifrån ,så om det skulle va så, kan vi ju hämta hem henne igen! HOn han lätt bli lite gråtig när hon blir trött!!!


Vi ska försöka slinka ut på puben ett tag och sen till en kompis födelsedags-party, om nu lill-tjejen lyckas somna borta! 

Ovido - Quiz & Flashcards