Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Cecilia - 13 januari 2008 17:23

Vi har haft en otroligt lugn helg...stryk-tvätten ligger på hög och det skulle behövas en rejäl utrensning av saker, kläder etc..men ibland orkar man inte! Jag har känt mig otroligt trött de senaste dagarna, jag gick ju och var spänd och nervös i flera veckor och bävade för begravningen men nu har ju allt det släppt, så man kanske har nån post-stress-syndrome...????


Igår uppgraderade jag från en iPod Nano till en 80G iPod Classic med en kapacitet på 20.000 sånger och photo och gud, vad jag har lekt och haft roligt med den! Rotat fram och dammat av gamla cd skivor, innan fick jag begränsa mig till 500 sånger men nu tusan!!!!! Mannen min och yngsta dottern ska överta min Nano och hon ska ha Nano högtalarna på sitt rum, så hon kan lyssna på Hannah Montana!


Tack alla snälla som har mailat och sms'at och ringt över de senaste svåra veckorna - det är mycket uppskattat!!! Puss på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards