Alla inlägg den 1 april 2008

Av Cecilia - 1 april 2008 10:24

Har åkt på världen vår-förkylning med frossa och svettande om vartannat, ont i hela kroppen har jag och det känns som om någon har slagit mig med en klubba i huvet'! Typiskt - just nu innan vi ska iväg och jag har ett jobb som jag ska göra på mannen min's jobb...jag som aldrig brukar bli sjuk! Det verkar annars som jag har blivit imun mot de flesta sjukdomarna barnen drar med sig hem från skolan men inte denna gången, men alla de andra verkar va friska.


Var inne istan med maken igår och jobbade lite och det blev en tur till den svenska affären vid Marble Arch . Dyra är de - det är mycket billigare på IKEA! Men jag brukar unna mig lite snabb makaroner och smörgåsrån ibland och igår slank det ner lite svenskat smågodis också..fast man får äta det med andakt med de priserna!!!!!


Som tur är så ska M hem till en kompis efter skolan och J ska också hem till en kopmis och sen spela tennis, så jag har hela dan till mig själv att tycka synd om mig.....men lite nytta ska man väl kunna göra idag..kanske!!! Målaren är här och fixar till J's rum - nu är det vitt och inte mint grönt längre! Hon ska också ha breda ränder av en knall rosa tapet med svarta blommor på, som vi köpte för evigheter sen. Det ska bli spännande att se när det blir färdigt!


Ovido - Quiz & Flashcards