Alla inlägg under januari 2008

Av Cecilia - 2 januari 2008 12:34

Nytt år och nya löften som ska brytas - mitt nyårslöfte är att inte lova nåt för jag håller aldrig dem ändå! Det känns konstigt att det är "vanlig" dag idag efter alla slappa dagar och maken som inte har jobbat, det känns som en evighet sen vi var själva i huset! Min svåger och svägerska (som är hemma från Australien eftersom hennes mamma har dött) har bott här hos oss i omgångar + att svärmor har varit här lite till och från, vissa dagar har det varit fullt i alla sängar och soffor!


Min morfar gick bort på annandagen, det känns sorgligt men ändå ok - han var gammal och hade ingen vidare livs kvalitet den sista tiden så man får försöka se det positiva i det hela. Jag och maken ska åka hem nästa vecka till begravningen, tjejerna börjar skolan igen precis då så svärmor ska komma och vara här då, ser inte precis fram emot att åka hem men det får väl gå det också! Tack för alla snälla e-mails , mina vänner!


Grattis förresten till Jessika och Mark som ska ha barn igen! 

Ovido - Quiz & Flashcards