Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Cecilia - 6 oktober 2007 22:02

Imorse vaknade jag och hade absolut ingen röst alls och jag kan fortfarande bara kraxa lite och viska högt - det är faktiskt oroligt ansträngande att försöka prata!!! Familjen är väl ganska glada antar jag...men jag visslar och knäpper med fingrarna när jag vill ha deras uppmärksamhet! Hur jäkal patetiskt är inte det! Men jag är ganska van vid det nu...jag har tappat rösten sååå många gånger de senaste åren!


Det känns som om det har varit en väldigt lång dag , antagligen för att vi inte har gjort speciellt mycket, jag var uppe tidigt med M medans resten av familjen latade sig! Mannen min gick med M till hennes dans klass i morse och jag kunde för en gångs skull kolla på lite lördags-morron-tv..hang-over-tv som de kallar det här..så det blev en liten titt på de söta pojkarna i One Tree Hill!!!


Det enda vi gjorde idag var att sticka ut en runda för att J behövde tyg till ett projekt i skolan, hon ska designa och sy en Pop Art kudde, och för att inhandla en ny höst jacka till henne (som inte brukar va det lättaste!) men vi fick napp i den första affäran vi gick in i...result!!!


Soffan lockade ikväll med The X-factor, så för oss sjuklingar är det nog det intressantaste som kommer att hända ikväll.....:-( 

Ovido - Quiz & Flashcards