Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Cecilia - 19 oktober 2007 20:39

Idag har jag inhandlat mitt 5e par Crocs - ett par svart Mamooth Croc - den nya modellen med fusk skinn inuti. Jag har innan ett par ljusblåa, ett par röda, ett par svarta Mary Janes och ett par silvriga ballerina Crocs. Jag vet att de är fula som stryk men eftersom jag har problem fötter (jag opererade vänster foten för ett antal år sen, de tog bort en bit ben och satte in en metall platta mm) så passar de mig perfekt och jag använder dem dagligen - mycket för att skydda min "dåliga fot" eftersom jag har en tendens att sparka till saker allt som oftast och min fot tycker inte riktigt om det!


Det öppnade nämligen den första Crocs affären i London igår - på Neal Street i Covent Garden - och jag var inne i stan ändå med mannen min och jobbade så vi stannade till, vår granne fick nys om att vi skulle dit och ville att jag skulle köpa ett par till henne också! £35 fattigare blev jag men det är ändå billigare än i Sverige, där de kostar nästan dubbelt så mycket. Så alla blev nöjda och glada idag - you either love them or hate them!


Trevlig helg! 

Ovido - Quiz & Flashcards