Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Cecilia - 8 oktober 2007 23:52

Nu är det visst officiellt - min kära gamla vän Katrin och hennes man Micke väntar på "the sound of tiny feet" ie de ska ha barn! Jag har vetat om det sen i somras men blev tillsagd att det ännu var in-officiellt men nu har jag fått klartecken att det är fritt fram! Grattis grattis mina kära vänner - ni kommer att bli de coolaste föräldrarna i Malmö - ska ni skaffa sido-vagn till Vespan???


Själv har jag varit hos doktorn idag - fick bara sitta och vänta i en timme - men fick till slut antibiotika mot en halsinfektion, äldsta dottern J har också varit hemma idag, blek , förkyld och ont i halsen, så vi har tyckt synd om varandra!!!! 


Och det är det mest spännande som har hänt idag....host och god natt! 

Ovido - Quiz & Flashcards