Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Cecilia - 12 oktober 2007 20:59

Ikväll har jag och lill-tjejen en liten mys kväll...mannen min är på fotboll och ska till puben efteråt och stora-tjejen är på disco..jodå, tonåringar går på disco fortfarande! Det skulle va på nån rodd klubb vid Thames'en med mest ungar från privat skolor men J känner många av dem. Väldigt välorganiserat också!


Ja det var längesen vi var ute och ravade en fredags kväll i London eller vad säger ni tjejer???(ja ni som var au-pairer i London vill säga.....!) Fredag kväll på The Porcupine vid Leicester Square och sen vidare till Borderline där vi dansade natten lång och sen N97 bussen hem (den går fortfarande!) Ja, om våra föräldrar hade vetat vad vi gjorde hade de nog fått spel!!!! :-)


Har varit inne i West End idag och jobbat med mannen min, det blev en sväng till den svenska affären där det inhandlades snabb makaroner, smörgåsrån, apelsin marmelad, saft, guld nugat och lite chips...det är ju fredag!!!! Även om jag kommer att tillbringa den i soffan med Ugly Betty på tv'n, kan man ju unna sig lite gott......jag ska äta chipsen med andakt för jag köpte bara en påse!


God fredag på er allihopa! 

Ovido - Quiz & Flashcards