Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Cecilia - 15 augusti 2007 20:36

jaha, då var semestern över för den här gången! Idag har varit res-dan, upp klockan 6 och sen hemma vid 15.30, konstaterade att huset stod kvar efter att en kompis har bott här men att det behöver städas - ungkarlar! Tack i alla fall till alla goa' & glada kompisar som gjorde sommaren rolig - Tack Cia och Krille för karaoke ;-) kräftskivan och BBQ'n och toa lånet, Tack Katrin & Micke för den sedvanliga Malmö visiten med Pickwick och Guitarr Hero och hotell frukost, Kikki & Jesper, Sofia & Roger - kul att se er som vanligt, synd att det inte blev mer! Men man kan ju inte hinna med allt! Jag tycker att det fanns tusen mer saker jag ville göra på denna semestern men som inte blev av, massor av kompisar jag ville träffa men som inte blev av - tyvärr så fick jag ju halsfluss mitt i alltihopa också och käkar fortfarande medicin - men som alla vet finns det alltid en öppen inbjudan hit till Hotell Smith i London! Det blev i alla fall en hel del fräcka saker till huset - mannen fick äntligen sin sits till hallen från BoRett som han har trånat efter en tid och jag lite skålar och ljuslykta från Sagaform som jag har velat ha länge. Det var i alla fall kul att se lite sol denna sommaren, ungarna badade och började bli lite bruna, det finns det ju ingen risk att man blir det här, just nu ösregnar det! Welcome home!

Ovido - Quiz & Flashcards