Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Cecilia - 17 augusti 2007 22:30

Har idag lagt in semester bilderna på datorn och upp daterat filofaxen - jag brukar alltid skriva ner vad vi har gjort - minnet är inte vad det brukade vara! Mitt liv hade varit kaos utan min filofax, där finns allt!!!! I alla fall....på Sverige semestern hann vi med : bad i havet och sjöar, dagstur till Danmark med besök på Louisiana och Bakken, cykeldag på Ven - M älskade sin coola påhängscykel, see bilden!, besök på Brio Lekoseum i Osby, slapp tid i föräldrarnas torp, dagstur till Simrishamn med besök till mannen mins favorit "klippiga"strand + en hel del andra små turer! Vi brular alltid säga att vi ska göra lite "nya" saker varje sommar och inte alltid besöka samma platser, men i år var vi i alla fall i Danmark - jag har faktiskt aldrig varit på Louisiana förut - M rullade ner för en väldigt hög kulle där - det slutade med att hennes far fick rädda en storgråtande M som naturligtvis inte drog in armarna tillräckligt... Cyklingen på Ven var också en stor hit, M's skrik när hon och pappan cyklade fort kommer jag aldrig att glömma, t.o.m stora systern hade kul med att cykla - hon har aldrig gillat att cykla precis - hon klagade visserligen hela tiden men innerst inne hade hon nog roligt! Sommar i Sverige är alltid speciell men det är skönt att va tillbaka i "min" värld igen och vi har ju i alla fall dessa små semester-pärlor som alltid finns kvar!

Ovido - Quiz & Flashcards