Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Cecilia - 27 augusti 2007 23:03

Jaha. då var man hemma igen efter en liten helg semester hos svärmor, + äldsta dottern och - yngsta dottern! Trodde faktiskt inte att M skulle stanna men hon kunde inte vänta tills vi skulle åka!!!!Vi körde dit i lördags kväll och gick till puben med ett par kompisar som vi inte har sett på ett tag och det var riktigt kul ! Många öl senare hoppade en av kompisarna bock över väg koner och vi hamnade på en irländsk pub där medelåldern var ca 55+...men kul hade vi!

 Igår körde vi till den tidigare nämnda safari parken där J's kusin jobbar så han fixade in oss gratis (sparade £65!!!) och alla var glada och nöjda efter den utfärden. Till på råga på allt la vårt avgasrör av, så vi fick låna svärmors bil och fick det provisoriskt fixat idag (fast det var helg dag här!) men vi kom hem i alla fall.

Det känns lite konstigt utan M här, första gången hon är hemifrån att par dar, så det kommer nog att va lite tyst här...men nu kan jag kanske lyssan på lite av MIN musik och äta lunch i lugn och ro och kolla på vilket TV program jag vill och inte alltid barnprogram och kanske sova lite längre....men jag saknar henne redan! Men det kan va bra för henne att va hos farmor ett par dar, så kan jag ägna mig lite åt J istället..bara ett par dar till sen kommer hon hem igen..men jag saknar henne redan! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards