Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Cecilia - 31 augusti 2007 13:08

Jaha, då hade jag blivit utmanad av Kikki att skriva ner 8 bra och dåliga vanor, och då fick jag ju tänka efter lite! Jag tror inte att jag har alltför många ovanor...men...

1. Jag skriver alltid ner allting i min filofax, datum för viktiga saker, födelsedagar, jag kan inte leva utan den!

2. Jag går sällan ut utan min iPod i väskan, de är nästan den enda tid jag får att lyssna på musik!

3. Jag kommer alltid i tid - jag hatar att va sen och vill helst va på plats 5-10 min för tidigt, dessutom är jag gift med en man som inte vet vad hålla tiden innebär!

4. Jag har för vana att organisera allting, jag hatar oreda och vill veta var saker occh ting finns - dessutom är jag gift med en man som är otroligt o-organiserad, hur han driver ett eget företag har jag aldrig fattat!

5. Jag dricker alltid en kopp te på morronen, men aldrig mer än en, vilket engelskmännen tycker är väldigt konstigt eftersom de flesta dricker minst 10 om dan!

6. Jag använder alltid Försvarets hudsalva på läpparna innan jag lägger mig, borde använda handkräm också men jag glömmer alltid det!

7. Jag kollar mina mail alldeles för ofta och har en liten ritual varje morron, varför vet jag inte, med e-mail, ebay, bloggar och svenska tidningar (ibland). 8. En ofrivilig vana är att jag alltid vaknar tidigt, vid 7 varje dag, det spelar ingen roll om det är vardag eller helg eller om man har gårr och lagt sig sent och det är otroligt irriterande!

Annars kära vänner, tror jag att jag är nästan perfekt! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards