Alla inlägg den 2 november 2007

Av Cecilia - 2 november 2007 17:25

Jaha, då hade man M hemma från skolan idag - hon kräkte två gånger mitt i natten stackarn - men annars idag har hon varit hur pigg och kry som vanligt - jag misstänker att det kan va allt Halloween godiset som hon åt igår - hon har varit helt hyper de senaste dagarna och när jag vände ryggen till igår, så åt hon så mycket godis hon kunde!!!!! Kanske det kan va en liten läxa för henne????


Så idag har det inte blivit mycket gjort, har mest rått om den lilla "sjuklingen" och jag har faktiskt börjat sy på den där Marimekko panel gardinerna som har legat och väntat på att jag skulle få tummarna loss....de blir säkert såååå fina! Det blir kanske t.o.m en liten gardin kappa till köket också??!!


Fredags kvällen lär väl tillbringas i soffan med nåt dåligt tv program och kanske ett glas vin som sällskap!!!! Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards