Alla inlägg den 22 november 2007

Av Cecilia - 22 november 2007 13:59

Idag har jag åter igen båda barnen hemma - var hos doktorn igår med M, som har haft hosta i flera veckor nu och som inte ville ge med sig, ingen infektion hade hon men var irriterad i halsen så hon fick lite medicin.

Den stora tjejen kände sig också hängig, hon var ute efter skolan igår, ös-regnade gjorde det och en stor pöl och en stor buss och sen var J dyng-sur! Ungen var helfrusen när hon kom hem efter att snälla pappan hade hämtat henne!!!

Idag är här lite av en national-sorg i England....DE KOM INTE MED I EURO 2008! Lands-sorg! Svarta arm-bindlar! Hissa flaggan på halv stång!

De är ju som tokiga i fotboll här och jag måste ju faktiskt erkänna att jag faktiskt kollade på matchen igår (fast bara för att maken kollade) och jag tyckte faktiskt synd om dom! Kollade samtidigt resultatet för Sverige på datorn....Nu behöver vi ju inte "bråka" (på skoj) om vilket lag vi ska hålla på..annars brukar det vara lite rivalitet mellan maken och mig! Och nu kan jag reta alla våra fotbolls-tokiga vänner...gud, vad kul jag ska ha!!!!! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards