Alla inlägg den 9 november 2007

Av Cecilia - 9 november 2007 17:28

Igår var jag med mannen min inne i West End och jobbade, jag läste i en tidning för ett tag sen att Absolut Vodka skulle komma ut med ett nytt "skal" i limited edition, jag har sett en guld skal innan men denna gången skulle det va ett Absolut Disco skal - som en disco kula. Så i alla fall...det första stället de skulle säljas på är Selfridges på Oxford Street, så vi stack dit igår och köpte två stycken - en till oss själva och en som present till en god vän som snart fyller år. Urläckra!!!


Ikväll ska vi faktiskt gå ut - det var ur-länge sen vi var ute på puben ihop, jag har varit sjuk i omgångar så länge nu men maken har varit ute en del gånger med sina kompisar. Vi har skaffat barnvakt och allting, eftersom vi ska ta bussen dit vi ska (Twickenham), så gillar jag inte att låta J sitta barnvakt själv om det skulle hända nåt. Om vi ska ut här i närheten brukar hon klara det själv.


Ha en trevlig helg! 

Ovido - Quiz & Flashcards