Alla inlägg den 23 november 2007

Av Cecilia - 23 november 2007 19:20

Idag har jag hunnit med att båda måla och sy!!! Målat en vägg sista gången (vi fick den vid-gjord för ett tag sen men vi kan va lite tröga med att måla etc), så imorron ska den göras färdig - ska sätta upp en white-board och lite trevliga magnet saker från Granit, som vi köpte för evigheter sen men nu ska de upp!!!


Sytt har jag också gjort - det kommer i perioder att jag får ett ryck och börjar sy lite olika projekt - igår sydde jag en stor duk av gammaldags randigt tyg från Ikea med en bård av coolt rött/rosa rutigt tyg , det blev faktiskt jättefint! Och idag började jag på en annan lång och lite smalare duk i samma tyg fast med en svart/vit Marimekko Unikko bård!


Ikväll ska vi på puben och fira en kompis som fyller år!


Ha en bra helg! 

Ovido - Quiz & Flashcards