Alla inlägg den 19 november 2007

Av Cecilia - 19 november 2007 20:22

Imorse ville jag verkligen inte gå upp....mörkt var det och regnet öste ner..en typiskt sån dag man skulle vilja dra täcket över huvudet igen! Men som den snälla mamman man är måste man ju gå upp och få igång resten av familjen. Först upp och sist i säng - det är jag det! :-) Hittade mannen min på soffan där han hade somnat efter nattens eskapader...


Vid 00.30-tiden i natt vakande jag av att vår dörrklocka skrällde (och den är INTE tyst om man säger så!!!), jag hade precis somnat och vaknade såklart med ett ryck! Det visade sig att det var en av våra grannar - deras toa hade gått sönder och vattnet sprutade ut ur den, så snälle mannen gick ut för att hjälpa dem stänga av vattnet men hålet där kranen satt var för djupt, så min kvick-tänkande man gick hem och sågade av en kvast som visade sig vara perfekt för jobbet och voila - job done! Sen kunde ju inte jag somna om på länge....och mannen min hade somnat i soffan!


Har varit inne i West End igen idag och jobbat men ingen kändis-spotting idag...men massor av fina jul dekorationer överallt! Jag och yngsta dottern har fått pippi på att kolla på jul-saker...tänkte att vi skulle åka in till Harrods och gå och kolla lite där nån dag snart...man behöver ju faktiskt inte köpa nåt där - men allt är inte dyrt!!!! En diamant-dekorerad julgrans kula anyone?????

Ovido - Quiz & Flashcards