Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Cecilia - 5 mars 2008 15:14

Idag har det blivit lite påsk-pyntat, inte för att jag är så mycket för tuppar, kaniner och ägg dekorationer, så tycker kah att det är lite små-trevligt med påskris i alla fall! Köpte fjädrar och lite andra dekoratiner för påskris nu när vi var hemma i Sverige - de har inte så mycket påskris här och folk undrar alltid vad det är när de kommer hem till oss runt påsk! M tyckte det var kul att dekorera i typ 5 minuter så ville hon ta en paus!


Gårdagen var ganska hektisk, jobbade med maken inne i West End hela morronen, hem igen för att lämna av hans jobb, till Hammersmith för en snabb-lunch och sen till Charing Cross Hospital där jag hade tid för att få resultaten av ultraljud undersökningen av mina åderbrock (som har varit en pest och pina sen tonåren) och jag ska äntligen få de borttagna..yyippee..i sommar antagligen, med en ny metod som bränner bort dem inifrån, är smärtfritt och tar ca 20 minuter - kan det va bättre!!!20 års pina borta på 20 minuter! Så i sommar kanske jag kommer att ha ett ben solbränt och ett vitt i ock med stödtrumpor som man måste ha efteråt.....


Sen var det till att hämta M hos en kompis och ta med både henne och kompisen hem till oss i ett par timmar , och sen var det ett viktigt typ "Hem och skola"- möte på M's skola på kvällen och sen var det hem tills vid 8-tiden för att få M i säng....och sen somnade både jag och maken i soffan! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards