Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Cecilia - 25 mars 2008 20:56

Idag ringde min mamma och sa att det var idag för 15 år sen jag och då baby J flyttade till London. Baby J är nu 15 år och jag och maken har varit gifta i 15 år nu till sommaren. 15 år låter så länge och det är det ju egentligen också! Om 4a år har jag bott lika länge i London som jag gjorde i Sverige, jag var 19 år när jag åkte till London som Au-pair...så egentligen har jag varit i London i närmare 16 år, eftersom jag var i London i nästan ett år innan J föddes och vi flyttade hit permanent! Time flies when you're having fun som man säger här!


Idag har också vår coola multi färgade lampa (som vi köpte på Bolagret i Malmö) kommit upp på väggen och det blev jättefint! Den var egentligen en stå-lampa men eftersom vi inte hade någon riktig plats för det, så gjorde maken om den till en vägg-lampa istället !


En helg i Southampton i slutet av april är nu inbokad - vi ska bo på hotell jag och maken på lördan' och sen ska vi på barndop på söndan' - en bra ursäkt för att komma iväg lite! Men innan dess ska vi ju till Great Yarmouth den 5e april i ca en vecka på det årliga judo lägret - det ska bli skönt att komma iväg lite och få känna lite havsluft under vingarna! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards