Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Cecilia - 29 mars 2008 17:35

Varför ska dator saker va så kompliserade? Vi har köpte en internet router så J ska kunna ha Internet på sitt rum, och det skulle ju va hur lätt somhelst att installera den....sa de i affären.  Till detta hör att varken jag eller maken är några direkta dator-experter (jag vet mer om datorer än honom) plus att så fort maken inte förstår något om någonting (i detta fallet datorer) blir han så in i helvetes sur!!!! Gäller det bara min man eller är det ganska generellt???? Så dator skiten sitter där utan att fungera nu...orkar inte med det idag!


M ska ha en kompis här ikväll som ska sova över, M har sovit hos henne innan men aldrig haft nån här så det ska bli intressant! Det bästa med det är att vi har en övernattning att inkassera så småningom....:-) Vi ska mysa med "Willy Wonka" på tv och popcorn tills de blir trötta!!!!


Skit dåligt väder och jag känner mig lite förkylnings-hängig och trött...vilken toppen helg!!



Ovido - Quiz & Flashcards