Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Cecilia - 1 maj 2008 09:14

Ny digital tv-box...och nu ny Tv också!!!!!Vi har pratat om det länge att skaffa en sån där tunn LCD tv och igår slog vi till!!!! Det blev en 32 tums Samsung lcd, som ska pryda vår vägg så småningom!!!! Vi har köpt själva vägg hållaren till tv'n också men det ska ju mätas och skruvas och pillas......Här i England ska ju allt gå över till digitalt och HD (high definition) så vår nya tv är också HD -ready som de kallar det. Fin är den i alla fall! M tycker mest det är kul att bygga en säng i lådan som tv'n kom i......


Ska jobba med maken idag igen, gjorde det igår också - jag har fått mitt eget projekt - ett 500 år gammalt skåp som ska tvättas både utanpå och innuti, det kommer att ta flera månader..hoppas jag får lite bonus!!!! :-)


Grattis Chrille förresten på födelsedan'....."du finns i mina drömmar...Tusen och en Natt...." jag övar konstant inför nästa fest!!!! :-) Ha en bra dag!!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards