Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Cecilia - 23 maj 2008 20:59

Idag kom den..vår lyxiga hammock eller swinging seat som de kallar det här. Jag och maken har satt upp den nu i eftermiddags - utan större svårigheter och vi hade inte ihjäl varandra!!! Den ser jätte cool ut längst ner i vår trädgård!!!


Annars har det varit sista dagen i skolan på en veckan - tjejerna har mitt-termins lov och de har varit lite trötta på skolan båda två denna veckan, så nu kan de kan vila upp sig lite. M ska på barn-kalas igen imorron och vi ska till ett trädgårds centre när hon är där. Sen ska vi ha ett litet mini-Eurovision-Sond-Contest-party med lite grillning (om vädret tillåter), jag kollade på semi-finalen igår kväll och Charlotter Perelli var ju helt klart bäst....mannen min tycker hon ser ut som en ödla och dottern J tycker hon ser ut som en Drag-Queen...men hon kan ju helt klart sjunga!


Mina föräldrar kommer över om ett par veckor, ska bli kul!

Ovido - Quiz & Flashcards