Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Cecilia - 29 maj 2008 19:04

Nej, vi har inte köpt ny soffa men det ser så ut nu! Vi köpte andra överdrag till vår Ikea soffa för ett tag sen och idag fick jag mig ett ryck och satte på dem - istället för blå/vit randiga är de nu beige/vit stor-rutiga!


De flesta som kommer hem till oss säger alltid att det ser så svenskt ut här och det skulle ju va konstigt om det INTE såg svenskt ut...vi lever ju ganska svenskt!

Engelsk-männen har inte nån vidare stil när det kommer till heminredning tycker jag, visst finns det coola inredning affärer, min favorit är Habitat, men vi tar alltid med oss en massa hemifrån Sverige - gardiner, lampor och tyger...t.o.m kaffebryggaren kommer f rån Sverige!


I förmiddags var det strålande sommar väder med sol och det var varmt, så jag satt och solade lite - men jag får va försiktig annars får jag ett brunt och ett vitt ben!!!! 

Av Cecilia - 29 maj 2008 12:34

Jag har lagt in lite nya bilder till de tidigare inläggen : Lyx-hammocken, En bra dag och Ikea! Titta gärna!

Ovido - Quiz & Flashcards