Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Cecilia - 28 maj 2008 23:13

Ikväll har vi haft en liten familje-utflykt (minus M) - middag ute i Richmond och sen kollade vi på den nya Indiana JOnes filmen, jag, mannen min och J. Dottern J verkar ha blivit biten av äventyrs-fimer på sistone - det gick en av de gamla Indiana JOnes filmerna på tv för ett tag sen och hon blev helt till sig, vi har även kollat på National Trasure filmerna och de är faktiskt också riktigt bra!


Annars har idag varit en rikitg lazy-dag - jag tänkte att det kunde jag unna mig - nyopererad som jag är! Benet har varit lite ömt idag och det har känts "trött", strumpan skavaer lite men det blir man väl van vid. Imorron är den första dan jag får ta av den - det känns både lite spännande och läskigt, man vet ju inte riktigt hur det ser ut därunder! Det gör lite ont där de gjorde själva snittet men det går väl om snart hoppas jag! Vill man bli fin, får man lida pin, som de säger!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards