Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Cecilia - 18 maj 2008 19:03

Idag var det den årliga Brentford Football Club's family Fun day..men det var inte så kul! Vi stannade bara en liten stund, tog några lotter och köpte en kaka & sockervadd - det var nog allt!


M hade en kompis som sov över igår kväll och det gick bra...men var lliittee trött på ungen nu i eftermiddags - hon säger aldrig please och thank you och ignorerar mest en om man säger nåt till henne och man måste förklara allt femti-elva gånger för henne för annars fattar hon inte.....men nu har vi ju en "sleep-over" att inkassera från hennes föräldrar :-)


Det blev god spansk lunch igår i Richmond..var lite bakis..så riktig mat på lunchen satt fint! Vi passade på medans M var på barn-kalas och hade roligt!


Det blev också en rejält tag i trädgården idag, det regnade igår så det blev inte av då, gräsmattan blev klippt, mina jordgubbar har fått hö runt omkring sig så att bären inte blir förstörda, runt M's klätterställning ser inte ut som en djungel längre ( man behövde nästan en machete för att ta sig fram där och jag svär på att jag såg glimten av en tiger i buskarna...)mannen min har flyttat plantor och buskar,  i förberedelse för vår super-lyxiga hammock som kommer på fredag!!!!!


Ikväll ska maken och jag och hälsa på några vänner som precis har flyttat till ett nytt hus...svärmor har kommit idag, så hon ska sitta barnvakt - man kan ju alltid ha nån nytta av tanten! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards