Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Cecilia - 27 maj 2008 21:59

Vänta och vänta och vänta gjorde vi idag...kom till sjukhuset kl 9 i morse och opererades inte förrän klockan 1!!! Nervös som bara den var jag, även om jag visste att detta var den lindrigaste metoden som finns, väntandet var värre än självaste operationen!!!!

Jag fick en massa bedövnings-kräm på benet - själva proceduren tog bara ca 30 minuter - jag fick prata med en himla trevlig sjuksköterska som vid det här laget vet det mesta om mig och min familj - jag pratade på för att jag var så nervös!!


Så nu ska jag ha en himla sexig svart hel-bens-strumpa ,som sträcker sig från foten upp längst hela benet, 24 timmar om dygnet i två veckor och jag får bara ta av den när jag ska duscha...nice!!!! Men det får va värt det om jag får ett "nytt" slätt ben!!!!


Grattis till Katrin för igår - det var kul att pratas vid idag!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards