Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Cecilia - 26 maj 2008 23:45

Här har det varit mera som höst än sommar nu i helgen - igår och idag har det regnat nästan konstant och blåst orkan!!!! Massor av träd har blåst ner! Och kallt har det varit också!


Vi körde till svärmor för att lämna M igår (hon ska stannar hos henne nu i ett par dagar - de har ju lov!), vi sov över och jag och maken passade på att kolla in pubarna i den lilla staden där svärmor bor - helt ok!


Idag körde vi till Warwick och käkade lunch och gick sedan och kollade runt Warwick Castle, en stor turist-attraktion här, synd bara att det regnade så man missade ju en hel del saker som var utomhus men det var ju nåt att fördriva tiden med i alla fall! 


Det kändes lite vemodigt att åka hem utan M .....men hon kommer att ha kul hos farmor ett tag. Jag tycker dessvärre inte det är speciellt kul hos svärmor....


Vad hände med total-fiaskot i Melodifestivalen??? Vad hände med Hero....och England som kom på delad sista plats...shame!!!!!


Imorron ska jag "opereras" lite - ska ta bort ett par otroligt irriterande åderbrock - känner mig ganska nervös men också lugn - det är en ny metod där de bränner bort de dåliga ådrorna inifrån och det tar bara ca 20 min under lokal-bedövning, maken ska komma med mig och hålla handen...wish me luck!!!

Ovido - Quiz & Flashcards