Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Cecilia - 30 maj 2008 18:06

Idag hittade jag en ny svensk affär här i London, jag har hört talas om den innan men aldrig hittat den men genom en av svensk-siterna på facebook hittade jag addressen! Den heter Scandinavian Kitchen och är ett cafe/restaurang/affär allt-i-ett! Till och med billigare än den andra svenska affären jag brukar handla i! Så nu har vi snabb makaroner och smörgåsrån på lager ett tag framöver!!!


Jag och dottern J följde med mannen min på sin avlämnings-runda i West End idag, kul att se lite folk!!!!


Igår var vi på ett Pub Quiz med några kompisar - vi kom på 4e plats av 15 lag...inte illa! Men hade vi haft ett poäng mer hade vi kommit på 3e plats...... 


Imoorn ska vi köra och hämta M hos svärmor - det har varit allt för tyst här i huset utan henne men stundvis ganska skönt också...men nu har hon varit borta länge nog! Jag vill ha tillbaka kaoset!!!!!!! :-) 

Ovido - Quiz & Flashcards