Alla inlägg den 7 september 2007

Av Cecilia - 7 september 2007 22:10

Idag köpte jag mig en ny mobil telefon, en knallrosa Motorola W375, tyckte att jag kunde unna mig en ny eftersom min gamla Nokia började bli lite sliten, dessutom hade en affär rea på mobiler, så jag klippte till! Nu ska jag bara bli van vid den också.....

Annars har dagen innehållit ankomsten av Teddy, makens morbrors enorma Gråhund, som vi ska va hundvakt åt i helgen. Vi är ju inte direkt vana vid att ha hund i huset längre, vår gamla hund flyttade med svärmor, och vi påminner oss konstant om orsakerna vi INTE har hund  - visst är tanken om ett husdjur gulligt och mysigt etc men vardagen blir oftast inte så! Det blir alltid JAG som får ta hand om dem!!!! Jag är visseligen ingen djur-hatare men jag kan lika gärna va utan! Fiskar kan jag stå ut med, de fäller i alla fall inte en jäkla massa hår överallt!!

Fortfarande utan bil! 

Ovido - Quiz & Flashcards