Alla inlägg den 11 september 2007

Av Cecilia - 11 september 2007 23:02

De senaste dagarna har faktiskt varit ganska händelse fattiga...bara vanliga vardagar! Ungarna i skolan, tvätt, stryka, städa, handla...inget kul alls har hänt! Det har i alla fall varit ganska fint väder, varmt och soligt!

Idag damp i alla fall den efterlängtade dvd'n med High School Musical 2 ner i brevlådan, jag vet inte om det fenoment har nått Sverige än men här är alla ungar tokiga i den! För er som inte vet så kom för nåt år sen High School Musical ut, en Disney kreation med lite Fame stuk i modern tappning, om tonåringar som går i High School och plötsligt bryter ut i sång hela tiden, väldigt söta killar och tjejer förstås, som vill tala om att alla kan ha the american dream.

J blev tokig i den och nu har M hängt på, jag har väl bara sett filmen ca 100 gånger och måste faktiskt erkänna att jag vid det här laget kan så gott som alla sångerna...och nu kommer som sagt 2;an, den hade premiär i USA för ett tag sen och nu ska den visas på tv här den 21a september men jag har lyckats få tag på en tidig kopia...så nu återstår bara att se denna sockersöta uppföljaren 99 gånger till och nynna med sångerna! En del av killarna är ju faktiskt söta....:-)

Kollade också på The Bourne Ultimatum ikväll, för er som inte har sett filmerna i Bourne trilogin, så kan jag varmt rekomendera dessa action-späckade nagelbitande filmer...också har de ju Matt Damon i huvudrollen, det är ju värt en liten titt bara för det!

Ovido - Quiz & Flashcards