Alla inlägg den 25 september 2007

Av Cecilia - 25 september 2007 23:11

Denna veckan verkar vara otroligt "busy", jag har en white board som jag skriver upp vad som ska hända i veckan och den är full packad! Vissa veckor verkar absolut ingenting vara på gång men denna verkar allt ha samlats på!


Igår var det möte på J's skola där vi skulle diskutera vad hon ville uppnå under året men det är alltid samma sak...a waste of time! Hon har alltid varit duktig i skolan, så det är ungefär att vi åker till skolan för att fastslå att hon ska fortsätta på samma sätt...men det är säkert bra för vissa barn som inte sköter sig i skolan!


Sen bar det iväg till vår närmaste stad, Hounslow, för att lämna tillbaka och byta kläder till barnen, och jag började köpa lite saker till M's kalas på lördag, jag har visserligen köpt pirat-saker för flera veckor sen (jag är ju en sån irriterande person som planerar saker lååångt i förväg...)men lite godis etc köpte jag idag. Måste skriva en lista vad som mer behövs till kalaset....


Idag bar det av till min frisör för att försöka tämja mina lockar (om jag nu hade haft lockar...), har inte klippt håret på evigheter! Jag går till en ställe som heter Clip och ligger i Chiswick - både jag och maken har samma frisör (men inte samma frisyr!!!!) och jag har klippt mig där i hur många år som helst nu! Sen tog jag mig en liten sväng långst vår gamla high street i Chiswick..och konstaterade att jag inte saknar den speciellt mycket!!


Sen kom svärmor i eftermiddags, så det blev en liten tripp till Ikea, där en ny skrivbords stol till äldsta dottern och nya frukost-bar-stolar inhandlades! 

Ovido - Quiz & Flashcards