Alla inlägg den 27 september 2007

Av Cecilia - 27 september 2007 23:58

Märkte igår att dottern J va lite hängig och precis som jag trodde så mådde hon inte så bra, så hon var hemma från skolan idag, sov mest som tonåringar gör!


Så detta innebar också en hemma dag för mig, med installation av en ny printer till datorn (det tog en himla tid!) och bokning av flygresa till mina föräldrar i december - eftersom vi inte kommer hem till jul i år. Vi brukar i vanliga fall komma hem varannan jul men huset sväljer en massa pengar och till på råga på allt så har ju Ryan Air slutat flyga till Malmö, vilket gör resan lite krångligare. varför kan de inte börja flyga mellan Heatrow - Kristianstad???? :-)


Mitt i min städning så ringde de från yngsta dottern M's skola och sa att hon hade trillat på skolgården och slagit sig på kinden och i huvudet, så det blev till att gå raka vägen till skolan och hämta henne - tur att vi bor bara 5 min från skolan!! Hon tog en titt på mig och bröt ihop totalt, det lilla livet! Hon var rejält svullen på ena kinden och kommer att få ett blåmärke som heter duga där imorron!!!! Men hon överlever säkert....


Svärmor är fortfarande kvar och retar gallfeber på mig...men hon ska i alla fall sitta barnvakt imorron eftersom vi ska på FEST! 40 års kalas med temat  "fancy hair piece"....rapport kommer senare!


Ovido - Quiz & Flashcards